Brownie cu banane - Prajitura cu banane si ciocolata - Super reteta de prajitura - Brownies with banana

Ingrediente:
Faina 250 gr
Oua 3 buc
Zahar 150 gr
Banane cca 2 kg
Ulei 100 ml
Lapte 150 ml
Cacao 50-60 gr
Praf de copt 1 lg
Bicarbonat un vf de lingurita
Sare o lg mica rasa
Apa frierbinte 160 ml
Obtional 1 lg de nes


Sosul de ciocolata:
Ciocolata 70 % cacao 170 gr (eu am ales amaruie)
Lapte 150 ml
Ulei 50 ml
Se coace la 180 gr pt cca 45 minute cuptor preincalzit, dar fara flacara de sus.

Decorati cu ceea ce doriti.
Am folosit o tava cu diametrul de 32 cm.


 

Mod de preparare : 


👇👇👇👇👇👇👇👇




Distribuie această postare cu cineva va aprecia
🥰🥰🥰 Share this post with someone will appreciate it😍😊😊


👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
You can Follow me on - Mă poți urma pe:

Abonați-vă la canalul meu de youtube pentru a obține cele mai noi rețete - Abonați-vă acum la IulyaFoodStation


Subscribe to my youtube channel to get the newest recipes -  Subscribe Now to IulyaFoodStation  


#Brownie #Browniecubanane  #Prajitura #Prajituracubanane #banane #ciocolata - #Super #reteta de #prajitura #Brownies #with #Bananae
#prajituracubanane #browniecubanane #negresacubanane #patiserie #cofetarie #retetesimple #retetadeprajitura #Cake #dessert #sweet
#bananecuciocolata #cake #chocolatecake #bananacake #brownie #brownielovers #brownielovers😍😋 #cake #choco #cakesofig #chocolatelabsof
#chococake #brownies #yummy #dessert #desserts #dessertlovers #dessertlover #dulcesmomentos #dulce #ciocolata #negresa

0 Comments