Lokum Turkish Delight - Reteta de Rahat turcesc cu fructe rodii mandarine portocale
Lokum Turkish Delight - Reteta de Rahat turcesc cu fructe rodii mandarine portocale


Ingrediente lokum de portocale:
400 ml zeama de portocale
Zahar 70-100 gr(depinde de portocale)
Amidon 40 gr (3 lg )
25 gr unt
Zeama de lamaie 1 lg
50  gr nuca de cocos

Ingrediente lokum de mandarine:
400 ml zeama de mandarine
Zahar 70-100 gr (depinde de mandarine)
Amidon 40 gr (3 lg)
25 gr unt
Zeama de lamaie 1 lg
50 gr nuca de cocos

Ingrediente lokum de rodie:
400 ml zeama de rodie (eu am complectat cu suc)
Zahar 70-100 gr(depinde de rodii)
Amidon 40 gr(3 lg)
Unt 25 gr
Zeama de lamaie 1 lg
50 gr nuca de cocos

* lg= lg de supa (lingura de supa ,nu mica)


Mod de preparare:
Stoarcem portocalele  spalate bine,
si masuram sa avem 400 ml.Daca sunt acre punem cca 100 gr zahar ,daca foarte dulci ,doar 50.Gustati si potriviti dupa gustul dv.
Amestecam  foarte bine sucul de la portocale cu zaharul ,amidonul ,lg de lamaie ,la rece apoi punem pe aragaz la foc mediu,amestecand in continu.
Cand s-a ingrosat ,mai lasam pe aragaz pana se evapora  car mai multa apa ,de aceea amestecam fara oprire (cca 10 minute) sau pana vedem ca de pe lingura se scurge greu.
Stingem focul si  punem si untul ,si amestecam bine.
Intr-un vas am asezat o folie de copt,care am uns-o cu foarte putin ulei.
Punem amestecul obtinut pe folie ,indreptam putin,apoi presarem nuca de cocos,si lasam sa se raceasca la temperatura camerei,apoi acoperim si punem la rece pentru cateva ore.
Apoi se poate taia si le tavalim prin nuca de cocos.Cand taiem ungem cutitul cu amidon sau cu putin ulei.
Asezam pe platou si se poate servi.

Procedam si la mandarine exact ca si la portocale


Iar la rodii,ori cumparati 3 rodii mari sa va rezulte 400 ml ,ori complectati cu apa.
Eu am complectat cu suc concentrat si de aceea am scazut mult din cantitatea de zahar .
Se poate face nu doar din fructe,se poate folosi orice suc de fructe,dar eu consider ca fructele proaspete sunt mai ok.

O reteta super,care merita sa o incercati.



Mod de preparare : 


👇👇👇👇👇👇👇👇



Distribuie această postare cu cineva va aprecia
🥰🥰🥰 Share this post with someone will appreciate it😍😊😊


👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
You can Follow me on - Mă poți urma pe:

Abonați-vă la canalul meu de youtube pentru a obține cele mai noi rețete - Abonați-vă acum la IulyaFoodStation


Subscribe to my youtube channel to get the newest recipes -  Subscribe Now to IulyaFoodStation  


#lokum #turkishdelight #turkishfood #lokum #turkishdelight #turkishfood #arabicfood #turkishdessert #lokumyapilir #lokumtarifi #dulciuri
#dulciuripentrucopii #jeleucufructe #arabicdessert #rahatturcesc #rahatdefructe #rahatdefructe #rahatlight #rahatvariantasimpla  #halqum 
#pomegranate #rahatturcesccumandarine #portocale #rodie #jeleu #rahatcuzaharminim
#yummy #good #food #halqum #nucadecocos #sweet #dessert #turkish #delight, turkish #food, #arabic #turkishfood, #turkishdessert, #lokum #yapilir,



0 Comments